סיפור עם מנת השכל !
פעם היה ילד קטן שהלך לבנק והפקיד 50 יורו בחשבון שלו כל יום עובדי הבנק הופתעו מהתנהגות זו ודיווחו על המצב למנהל. המנהל ביקש שיביאו אותו איתו בפעם הבאה שהילד יגיע. למחרת הגיע הילד שוב והפקיד 50 יורו הצוות לקח אותו לחדר המנהל. המנהל שאל: "אתה נראה ילד קטן יותר, איפה אתה מוצא 50 יורו כל יום ? הילד חייך ואמר: "אני מהמר ואני תמיד מנצח. ” המנהל חייך ואמר : "אז איך? תן לי לראות גם. ”
הילד אמר: "אני מתערב איתך על 50 יורו , אני יכול לנשק את העיניים שלי. ” המנהל היה מופתע אבל הודה בטענה .הילד הוריד את עדשות המגע, נישק אותן, לבש אותן שוב, לקח 50 יורו והלך . המנהל קצת מעוצבן.
למחרת הגיע הילד שוב, הפעם המנהל עצר אותו: "אתמול עבדת עלי ולקחת את הכסף שלי. מה אתה הולך לעשות היום? ” הילד השיב: "אנחנו יכולים להמר שוב. אם תזכה, אני אתן לך שלוש פעמים מהכסף ששילמת אתמול - 150 יורו. אם אני מנצח, אני לא רוצה ממך כלום. ” המנהל רצה להבטיח את העבודה הפעם הוא התקשר לעשרה מעובדיו וכולם צפו בהתרגשות הילד אמר: "אני טוען שהתחתונים שלך כחולים! ” ” המנהל צחקק מצחוק " "לא, זה ממש לא כחול! ” הוא הסכים לעסקת הטיעון. תורידו את המכנסיים ו: "תראו, זה לא כחול! הוא אמר. הילד חייך נתן 150 יורו למנהל ועזב
כשהמנהל הביט מאחוריו מבולבל, אחד העובדים שאל: "הפסדתם את הכסף אבל למה אתם צוחקים? ” הילד הסתובב ואמר: "כי התערבתי עם עשרה עובדים שאני אוריד את המכנסיים של המנהל מול כולם .