הכרזות שגויות על החזרת חלקים מארץ ישראל
Lebin mit Moshiach | January 24, 2024
Print This Article
View Original PDF

הכרזות שגויות על החזרת חלקים מארץ ישראל

Lebin mit Moshiach | December 10, 2025

יג. ולאחרי כל זה –נעמד לו יהודי במעמד עשרה מישראל ויותר, ומכריז ברבים ובפרהסיא שצריכים להחזיר חלקים מא"י לגוים רחמנא ליצלן, באמרו: כשם שעם ישראל התקיים אלפיים שנה ללא רמת הגולן, כמו כן יתקיים עם ישראל עוד אלפיים שנה ללא רמת הגולן! לא היתה כזאת בישראל שיהודי – ואפילו אינו יהודי – יאמר שעם ישראל יכול להשאר בגלות עוד אלפיים שנה – היל"ת!!!

אנשי כנסת הגדולה תיקנו שכל יהודי יאמר בתפלתו – ג"פ בכל יום –"את צמח דוד עבדך מהרה תצמיח כי" ," לישועתך קוינו כל היום", וביום השבת – שאז אין רוצים להזכיר את צער הגלות – אומרים "ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים" (ועד"ז בכל יום חול), היינו, שכל יהודי יראה בעיניו את ביאת המשיח.

וזוהי תפלתו של כאו"א מישראל לפני הקב"ה, "כעבדא קמי מרי'", וגם אותו יהודי (שאמר את הדברים הנ"ל) מתפלל כן, ואומר "כי לישועתך קוינו כל היום "– היינו, שמצפה לישועתו של הקב"ה (בגאולה העתידה) ביום זה. ועד"ז אומרים "אני מאמין כו' אחכה לו בכל יום שיבוא"–לא כפי שאותם "שקרנים" רוצים לפרש שהתיבות "בכל יום" קאי על "אחכה לו" ("אחכה לו בכל יום"), ואילו "שיבוא" –יתכן לאחרי אלפיים שנה ("אל תפתח פה לשטן")!! – כל אחד שמבין פירוש התיבות, יודע ש"אחכה לו" שייך רק על דבר שצריך לבוא תיכף ומיד ("אָט אָט") – "אחכה לו בכל יום שיבוא!"

ולאחרי זה – נעמד אותו יהודי ומכריז: עם ישראל יכול להתקיים עוד אלפיים שנה ללא רמת הגולן –פירושו של דבר: אלפיים שנה נוספים בגלות, כפי שעם ישראל התקיים ללא רמת הגולן באלפיים שנות הגלות!!! הרמב"ם (הל' תשובה פ"ז ה"ה) אומר ש"הבטיחה תורה שסוף ישראל לעשות תשובה בסוף גלותן ומיד הן נגאלין".

יג. ולאחרי כל זה –נעמד לו יהודי במעמד עשרה מישראל ויותר, ומכריז ברבים ובפרהסיא שצריכים להחזיר חלקים מא"י לגוים רחמנא ליצלן, באמרו: כשם שעם ישראל התקיים אלפיים שנה ללא רמת הגולן, כמו כן יתקיים עם ישראל עוד אלפיים שנה ללא רמת הגולן! לא היתה כזאת בישראל שיהודי – ואפילו אינו יהודי – יאמר שעם ישראל יכול להשאר בגלות עוד אלפיים שנה – היל"ת!!!

אנשי כנסת הגדולה תיקנו שכל יהודי יאמר בתפלתו – ג"פ בכל יום –"את צמח דוד עבדך מהרה תצמיח כי" ," לישועתך קוינו כל היום", וביום השבת – שאז אין רוצים להזכיר את צער הגלות – אומרים "ותחזינה עינינו בשובך לציון ברחמים" (ועד"ז בכל יום חול), היינו, שכל יהודי יראה בעיניו את ביאת המשיח.

וזוהי תפלתו של כאו"א מישראל לפני הקב"ה, "כעבדא קמי מרי'", וגם אותו יהודי (שאמר את הדברים הנ"ל) מתפלל כן, ואומר "כי לישועתך קוינו כל היום "– היינו, שמצפה לישועתו של הקב"ה (בגאולה העתידה) ביום זה. ועד"ז אומרים "אני מאמין כו' אחכה לו בכל יום שיבוא"–לא כפי שאותם "שקרנים" רוצים לפרש שהתיבות "בכל יום" קאי על "אחכה לו" ("אחכה לו בכל יום"), ואילו "שיבוא" –יתכן לאחרי אלפיים שנה ("אל תפתח פה לשטן")!! – כל אחד שמבין פירוש התיבות, יודע ש"אחכה לו" שייך רק על דבר שצריך לבוא תיכף ומיד ("אָט אָט") – "אחכה לו בכל יום שיבוא!"

ולאחרי זה – נעמד אותו יהודי ומכריז: עם ישראל יכול להתקיים עוד אלפיים שנה ללא רמת הגולן –פירושו של דבר: אלפיים שנה נוספים בגלות, כפי שעם ישראל התקיים ללא רמת הגולן באלפיים שנות הגלות!!! הרמב"ם (הל' תשובה פ"ז ה"ה) אומר ש"הבטיחה תורה שסוף ישראל לעשות תשובה בסוף גלותן ומיד הן נגאלין".

PDF Preview