א. מה הי' תשובת הרבי לאלו שטענו שאי אפשר שהמאורע ד"אנטעבי" הי' נס, מכיון שבוצע ע"י יהודים לא דתיים?
ב. באיזה שנה הופסק יחידויות פרטיות בחדרו הק' של הרבי?
ג. מתי הופסק יחידויות ליום הולדת?
ד. מתי התקיימה החתונה של הרב לוי יצחק והרבנית חנה?
ה. מה הי' עושה הרבי מיד כשנכנס לביתו?
ו. מה היתה תגובת הרבי למי שאמר לו שמועה ששמע בשם הרבי?
ז. באיזה תקופה בשנים האחרונות התפלל הרבי בבית הכנסת הקטן למעלה (ולא בבית הכנסת הגדול למטה)? 770 ב-
ח. מה היתה הגזירה על משקה בתחילה, ומהו הגזירה עכשיו?
ט. איך הסביר הרבי למה אין צריכים ל"הרבה משקה" בימינו אלה?
י. באיזה שנה הותחל הסיסמא "ווי וואנט משיח נאו"?
יש ליישב
א. שהרבנים בקצוי תבל יפסקו מהו ההלכה בשתי שאלות אלו: (1) אם אחד מהניצולים יחזור למקום שבו אירע המאורע, האם צריך לברך ברכת "שעשה לי נס במקום הזה", או שאסור לו לברך ואם יברך הרי זה ברכה לבטלה? (2) אם מישהו חולה ר"ל, האם מותר לו לבקר רופא יותר מומחה שאינו ירא שמים, או שצריך לבקר דוקא רופא ירא שמים, הגם שאינו מומחה כ"כ? (שמחת תורה תשל"ז)
ב. תשמ"א.
ג. בשבת בראשית תשל"ה הודיע הרבי שמכאן ולהבא לא יכנסו ליחידות בשביל יום הולדת.
ד. י"ג סיון תר"ס.
ה. הי' בודק לוודא שהחלונות סגורים.
ו. שאם יתעסק בשמועות כאלו, לא יהי' לו פנאי לא ללמוד ולא להתפלל (זהו תוכן המענה, לא הלשון).
ז. מאמירת תהלים בבוקר שבת מברכים אדר שני, עד ערב פסח (ועד בכלל) תשמ"ו, מפני המצב הבריאותי ברגל השמאלי של הרבי.
ח. בתחילה אמר הרבי שלא ישתו יותר מג' כוסות קטנות (ש"פ שמיני תשכ"ג), ולאחרי כמה שנים שינה הגזירה ללא יותר מד' כוסות קטנות.
ט. א. כי ניתנו לנו כל הכחות הנצרכים לעבוד ה' ע"י המאמרים והשיחות בענינים של הבנה והסברה, בלי שנצטרך לשתות משקה בשופי. ב. עכשיו צריכים להתעסק בהפצת המעיינות חוצה, ושתיית משקה בשופי עלול לבלבל לזה (משא"כ בדורות שלפנ"ז שעיקר ההפצה היתה בתוך הד' אמות של החסידים).
י. תשמ"א.
