Appendix: Tefilah of the Ohr LaShamayim Rav Meir of Apta 25 Tammuz
תפילת רבי מאיר מאפטא
יומא דהלולא כ״ה תמוז נא להזכיר ולאומרם ביום היא״צ שלו ולהדליק נר בשבילו ולתן צדקה בעד הזכרת נשמתו לע״נ הרה״ק רבי מאיר בהרה״ק רבי שמואל הלוי זצללה״ה זי״ע
תפלה מהרב הקדוש רבי מאיר הלוי מאפטא בעהמ"ח אור לשמים זי"ע אשר הרה"ק מראדאמסק בעהמ"ח ספר תפארת שלמה זצוקלה"ה היה רגיל לאומרה בכל יום ערב ובוקר ואמר שהוא סגולה נוראה לפרנסה ולהצלחה לאומרה בכל יום
רִבּוֹן הָעוֹלָמִים יָדַעְתִי כִי הִנְנִי בְּיָדְךָ לְבַד כַחֹמֶר בְּיַד הַטוֹצֵר .וְאִם גַם אֶתְאַםֵץ בְּעֵ צוֹת וְתַחְבּולוֹת וְכָל יוֹשְבֵי תֵבֵל יַעַמְדו לִימִינִי לְהוֹשִיעֵנִי וְלִתְמֹךְ נַפְשִי ,מִבַּלְעֲדֵי עֺזְךָ וְעֶזְרָתְךָ אֵין עֶזְרָה וִישועָה .וְאִם חָלִילָה יַחְפְ צו כֺלָם לְהָרַע אָז אַתָה בְּחֶמְלָ תְךָ תָשִים עֵינֶיךָ עָלַי וְתַשְקִיף עָלַי לְטוֹבָה מִםְעוֹן קָדְשְךָ .הִמֵה חֲבָלִים נָפְלָה לִי בַּמְעִימִ ים ,וִישועָתִ י בָּאָה ,וְעֶזְרָתִי תִגָלֶה .לָכֵן עָזְרֵנִי רִבּוֹן הָעוֹלָמִים לִהְיוֹת עֵינַי פְתוחוֹת לִרְאוֹת תָמִיד אֲמִתות הַדָבָר הַזֶה ,וִיהִי תָקועַ וְקָבועַ אֱמונָתְךָ בְּלִבִּי בְּכָל עֵת לְבַ ל אָסור לֹא בְדִבּור וְלֹא בְמַעֲשֶה וְלֹא בְמַחְשָבָה לַעֲבֹד זולָתְךָ חָלִילָה ,כִי אִם תִרְדֹף נַפְשִי רְצוֹנְךָ הַחוֹב בֶּאֱ מֶת .גַם עָזְרֵנִי לְבַל יָמוש מֵרַעְיוֹנַי ומִלִבִּי גְדֺלָתְךָ וגְבורוֹתֶיךָ וְהוֹפָעַת חִיותְךָ בְּ כָל רֶגַע ,וְקוֹטֶן עֶרְכִי בֵּין מַעֲשֶיךָ ,ומַה מֶחְשָב אֲנִי בֵּין יְצורֶיךָ ,וכְאַיִן אֲנִי נֶגֶד בְּרואֶ יךָ אִם גַם הָיִיתִי נָקִי מִכָל חֵטְא ,ומַה גַם כִי עֲוֹנוֹתַי רָבו לְמַעְלָה רֹאש נְקַלֹתִ י מִכָל בְּרואֶיךָ כִי הֵם עוֹשִים רְצוֹנְךָ אֲשֶר לְכָךְ נוֹצְרו וַאֲנִי בְּגֹבַה לִבִּי מְתֹעָב בְּעֵינֶךָ .וְעָזְרֵנִי לִהְיוֹת מִ דַת הַכְנָעָה וְשִפְלות רוחַ דָבוק בְּ לִבִּי ובְרַעְיוֹנַי בְּכָל עֵת ובְכָל רֶגַע ,וְתִהְיֶה יִרְאָתְךָ עַל פָנַי לְבִלְתִי אֶחֱטָא ,וְיִשְמַח לִבִּי תָמִיד בְּךָ אֲשֶר בְּרָאתַנִי לִכְבוֹדְךָ ,וְאַהֲבָתְךָ תִבְעַר בְּ קִרְבִּי ,ומֵחָכְמָתְךָ תַאֲצִיל עָלַי לִהְיוֹת נֶגֶד עֵינַי גְדֺ לָתְךָ וגְבורָתֶךָ ומִעוט עֶרְכִי וְחֶ סְרוֹן בִּינָתִי ,וְלֹא יִגְבַּה לִבִּי ,וְלֹא אֶרְדוֹף אַחַר הַכָבוֹד וגְדֺלָה וְעֹשֶר כִי אִם תִכְ סֹף נַפְשִי לַעֲשוֹת רְצוֹנְךָ הַטָשָר בְּעֵינֶיךָ ,וְאֶהְיֶה מוכָן בְּכָל רֶגַע לִמְסֹר נַפְשִי רוחִי וְנִשְמָתִי וְגופִי ומְאֹדִי עַל קְדֺשַת שְמֶךָ ,וְהָסֵר כָל ה מְסָכִים הַםַבְדִילִים בֵּינִי לְבֵינְךָ ,וְהַחְזִירֵנִי בִּתְשובָ ה שְלֵמָה לְפָנֶיךָ .וְיונְעַם לִי כָל אֲשֶר תַעֲשֶה עִםָדִי וְלֹא יְבַלְבְּלֵנִי שום עִנְיָן מֵעֲבוֹדָתְךָ הָאֲמִתִית ,וְלֹא תַעֲלֶה קִנְאַת אָדָם עָלַי וְלֹא קִנְאָתִי עַל אֲחֵרִים ,וְלֹא אֶתְאַוֶה לְשום דָבָר זולַת רְצוֹנְךָ ,וְהוֹרֵינו דֶרֶךְ חֺקֶיךָ לְעָבְדְךָ בְּלֵב נָבָר וְזָךְ ובְשִמְחָה וְרוחַ נְמוכָה ובְאַהֲבַת עַםְךָ יִשְרָאֵל ,וְיִתְקַדֵש שִמְךָ עַל יָדִי וְעַל יְדֵי זַרְעִי וְזֶרַע זַרְעִי עַד כָ ל הַדוֹרוֹת וְלֹא יִםָצֵ א פְסול בָּנו חָלִילָה ,וְנִמָצֵל מֵחִלול הַשֵם ,וְנִזְכֶה לַעֲסֹק בְּתוֹרָתְךָ לִשְמָה בִּ תְמִידות מִתוֹךְ הַרְחָבָה ,בִּתְשובָה ובְדַעַ ת ובְשִמְחָה וְלֵב טָהוֹר ,וְנִשָמֵר מִכָל חֵטְא ומִכָל עָוֹן ,וְנִשְמַח בְּדִבְרֵי תוֹרָתֶךָ ובְמִצְוֹתֶיךָ לְעוֹלָם וָעֶד ,וְנִזְכֶה לְתַקֵן אֵת אֲשֶר הֶעֱוִינו וְלֹא נֵבוֹש בָּעוֹלָ ם הַזֶה וְלֹא נִכָלֵם לָעוֹלָם הַבָּא אָמֵן כֵן יְהִי רָ צוֹן:
