דברים שבעל פה אי אתה רשאי לכותבן בכתב
יש לתמוה | December 19, 2024
Print This Article
View Original PDF
שאלה: אדברים שבעל פה אי אתה רשאי לכותבן בכתב, ומה שכתב רבינו הקדוש המשניות וכן רב אשי ורבינא שכתבו הגמרא הוא מצד "עת לעשות לה' הפרו תורתך". (כמ"ש הרמב"ם בהקדמה לספרו יש לתמוה, כשיבוא ויתגלה משיח, ויתבטל הטעם של "עת לעשות לה'", האם כל התורה שבעל פה שנכתבו בכתב יצטרך גניזה, בכדי לחזור להמצב של יד החזקה – משנה תורה) תורה שבעל פה אי אתה רשאי לכותבן בכתב?
View The Full Article (PDF)