נכתב על ידי השומעים
באחד משיעוריו לרבים ביאר מרן מאור ישראל רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל זיע"א את הפסוק בדרך רמז ואמר: האימהות צריכות להיות מאושרות בילדיהן, ואפילו שרואות שהילד שובב גדול, עליהן לשמוח, כי ילד שהוא שובב, בעזרת ה' לכשיגדל הוא יהיה גדול וחריף בתורה הקדושה! את ההסבר לזה מצאנו אצל רבי לוי יצחק מברדיצ'וב זצ"ל שהיה אומר שהילדים השובבים יש להם נשמה גבוהה מאוד, וקשה לה לנשמה להיות כלואה בתוך גופו של ילד קטן, וזאת מפני רום מעלתה הגבוהה, ולכן הילדים הללו הם לא רגועים, רק תוססים וקופצים כל היום... והאימא צריכה להיות רגועה ולא לכעוס עליהם, אלא תתנהג עימם בסבלנות מרובה, ובעזרת ה' יתברך כשיגדלו היא תרווה מהם הרבה נחת בתורה הקדושה, כי היום הם שובבים גדולים, אבל אחר כך יתקיים בהם הפסוק: ויהי ממחרת... ויצא פרח ויצץ ציץ ויגמול שקדים! מחר בעזרת ה' יהיה לה הרבה נחת מהם, כי הם יהיו גדולים בתורה ויוציאו חידושים ופירות בתורה, ואז היא תראה שהעמל שלה לא לחינם, כי 'הזורעים בדמעה – ברינה יקצורו'.