תמחה את זכר עמלק לא תשכח
Ba'er Heitev | September 05, 2025
Print This Article
View Original PDF
בשם הר"ר העניך מאלכסנדר זי"ע, משמע שצריך לזכור תמיד אבל מה נעשה שנשכח. ואמר כך. הנה באמת השכחה תולה באדם. משום ששכחה באה מצד גאות כדכתיב ורם לבבך ושכחת. נמצא ששכחה תולה באדם. וזה אמר הפסוק תמחה את זכר עמלק שהוא בגימטריא "רם" אז לא תשכח בוודאי, והבן: ספר שיח שרפי קודש
View The Full Article (PDF)