ליום היארצייט של הרבנית הצדקנית ע"ה - החל ביום י' אייר - מתוך 'זמירות ליום טוב - עטרת יהושע'
ביום י' אייר תשמ"ב לפ"ק, נפטרה מחברתו הטהורה של רבינו הרבנית הצדקנית מרת פרידא ע"ה. ומאז עד סוף ימיו מדי שנה באותו יום שמר רבינו על היארצייט שלה, בהדלקת נרות [בכניסת ליל היארצייט הדליק נר נשמה משעוה שדלק במשך כל המעת לעת, וכן הדליק חמשה נרות לפני כל אחת משלש התפלות שביום] ;לימוד משניות [למד פרק ז' דמקואות, ופרק כ"ד דכלים, שניהם עם פירוש הרע"ב, ואחריהם אמר קדיש דרבנן] ;ועליה על קברה במרומי הר הזיתים [וכשחל היארצייט בשבת, עלה על קברה בערב שבת], ובשנים הראשונות גם התפלל לפני התיבה ואמר קדיש באותו יום.
במשך השנה הראשונה לפטירתה, היה רבינו מדליק מדי שבוע נר נשמה שדלק במשך שבוע ימים, לעילוי נשמתה. [הנר היה של 'פראפין' ולא של שמן זית] . מתחילה היה נר הנשמה דולק בביתו של רבינו, אך מאז שנשא רבינו את הרבנית הצדקנית תליט"א, בחודש כסלו תשמ"ג לפ"ק, היה מדליק את נר הנשמה בחדרו שבבנין הישיבה.
כמו כן מדי ליל שבת קודש שבשנה הראשונה לפטירתה, הובאה על השלחן הטהור של רבינו, פשטידא מיוחדת לעילוי נשמת הרבנית ע"ה .
רבינו גם שכר איש מיוחד שיתפלל במשך כל השנה הראשונה לפני התיבה לטובת נשמתה.